Według regulaminu, dofinansowanie na usuwanie materiałów zawierających azbest dotyczy wyłącznie kosztów związanych z ich unieszkodliwieniem. Koszty zakupu nowych materiałów budowlanych oraz koszty robocizny związane z odbudową obiektu pokrywa wnioskodawca. Wielkość dotacji może wynieść maksymalnie 50 proc. kosztów realizowanego zadania, jednak nie więcej niż 2000 złotych.
O kolejności dofinansowania decydować będą niżej wymienione kryteria: - okres eksploatacji obiektu budowlanego z wbudowanym azbestem, - kolejność wpływu wniosku do Urzędu Miasta Skórcz, - fakt wywiązywania się wnioskodawcy z obowiązku corocznej aktualizacji „Informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania”, która powinna być złożona burmistrzowi Skórcza do 31 stycznia każdego roku.
Udzielanie dotacji realizowane będzie począwszy od roku 2013 i nie dłużej jednak niż do roku 2032.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?