Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kociewskie Diabły ze Starogardu mają nowe logo ZDJĘCIA

Kinga Furtak
Kinga Furtak
Wraz z odejściem tytularnego sponsora dla starogardzkiej drużyny koszykarskiej rozpoczął się nowy rozdział w historii klubu. W nadchodzącym sezonie drużyna zagra na parkietach 1 ligi. Do momentu pozyskania nowego sponsora tytularnego klub będzie występował pod nazwą SKS Starogard Gdański. Zmiana nazwy niesie za sobą potrzebę zmiany identyfikacji wizualnej klubu, w tym jego logo.

Nowe logo klubu zostało opracowane przez założoną przez pasjonatów sportu i pochodzącą z Warszawy firmę Just For Sport przy współpracy z klubem oraz trójmiejską agencją marketingu sportowego BrandandSport.

- W celu odświeżenia wizerunku, nie zapominając jednak o tradycji klubu, postanowiliśmy skupić się na naszej historycznej tożsamości, jaką jest znany kibicom w całym kraju, przydomek „Kociewskie Diabły”. Oficjalna nazwa klubu to jedno, ale naszym działaniom przy tworzeniu nowego logo towarzyszył przede wszystkim nadrzędny cel, jakim było stworzenie znaku spójnego z tą właśnie tożsamością. Zarówno postać diabła jak i kolorystyka zastosowana w logo, która opiera się o dotychczasowe barwy klubu doskonale się w nią wpisują. Osobiście jestem bardzo zadowolony z efektów współpracy z naszymi nowymi partnerami, a nowe logo spełnia te oczekiwania i jest przysłowiowym strzałem w dziesiątkę – powiedział Jarosław Drewa, prezes zarządu SKS Starogard Gdański.

– Nowe Logo Kociewskich Diabłów jest odpowiedzią na ciekawy i odważny brief przygotowany przez klub. Duża świadomość klubu na temat tego co chce osiągnąć i jaką rolę ma pełnić nowe logo, pozwoliła nam zbudować znak graficzny składający się z kilku elementów, które mogą działać niezależnie. Jako jedną z inspiracji wykorzystaliśmy maskotkę klubu – diabła, którą narysowaliśmy w kilku wersjach, a finalny wybór padł na rysunek znajdujący się w nowym logo klubu. Całość otoczyliśmy nowoczesną typografią i zamknęliśmy w solidnej bryle, która stylem nawiązuje do sportowych logotypów zza oceanu. Uważamy, że będzie dobrze pracowała zarówno na strojach meczowych, ubraniach, gadżetach, czy klubowym parkiecie. Wykorzystaliśmy kolorystykę, która funkcjonuje w klubie od lat i nie chcieliśmy zbytnio rozbudowywać palety o dodatkowe cieniowania, tak aby logo było bardzo użytkowe. To była czysta przyjemność pracy nad tym znakiem. Duże zaufanie klubu, szybki proces akceptacji i swoboda kreacji pomogły stworzyć znak, który mamy nadzieję posłuży „Kociewskim Diabłom” przez lata – skomentował Piotr Jakubowski – współwłaściciel Just For Sport oraz autor identyfikacji wizualnej dla SKS Starogard Gdański.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na starogardgdanski.naszemiasto.pl Nasze Miasto