Częstochowska firma ma przygotować projekt w ciągu 10 miesięcy za blisko 188 tys. zł. Dokumentacja obejmuje wykonanie projektów, kosztorysów i przedmiarów, a więc całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wyłonienia wykonawcy robót budowlanych.
Co w projekcie?
Zgodnie z założeniami, dokumentacja projektowa ma obejmować usytuowanie na działce o powierzchni ponad 1 hektara przy ul. Wyszyńskiego dwóch bloków, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych (po dwa dla każdego mieszkania) oraz niewielkiego placu zabaw i placyku gospodarczego na gromadzenie odpadów. Powierzchnia zabudowy i utwardzenia terenu nie powinna przekroczyć 60 proc. powierzchni działki, co oznacza, że pozostałe 40 proc. terenu przeznaczone zostanie pod zieleń.
Powierzchnie mieszkań
Będą to dwa budynki wielorodzinne, niepodpiwniczone, czterokondygnacyjne (parter i trzy piętra). Każdy blok ma mieć dwie klatki schodowe z windami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w każdym z bloków znajdzie się 40 mieszkań o powierzchni od 38 do 54 m kw. Każde z nich będzie miało balkon, a mieszkania na parterze taras z kostki brukowej. Ogrzewanie i podgrzewanie wody użytkowej będzie z miejskiej sieci ciepłowniczej. Każde z mieszkań wyposażone będzie w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, internetową i telewizyjną. Na każdej kondygnacji planowane są niewielkie komórki dla każdego lokalu mieszkalnego.
Daty i terminy
Po przedstawieniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę, wyłonienie wykonawcy nie powinno zająć dłużej niż 2-3 miesiące, co oznacza, że wiosną przyszłego roku powinny rozpocząć się prace budowlane. Te z kolei powinny zakończyć się w ciągu 1,5 roku.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?