Jak podaje UM, po wybraniu numeru system natychmiast nawiązuje połączenie witając dzwoniącego w godzinach pracy urzędu komunikatem „Dzień dobry tu Urząd Miasta Starogard Gdański. Prosimy wybrać interesujący Państwa temat: Biuro Obsługi Klienta, wybierz jeden; sekretariat Prezydenta Miasta, wybierz dwa; dowody osobiste, sprawy zameldowania, wybierz trzy; podatki, wybierz cztery; działalność gospodarcza, wybierz pięć; Urząd Stanu Cywilnego, wybierz sześć; Straż Miejska, wybierz siedem; fax, wybierz osiem.”
Po wybraniu numeru system przekieruje dzwoniącego odpowiednio do tematu, który wybrał.
Jeżeli zdarzy się, że linia którą wybrał dzwoniący będzie zajęta usłyszy on komunikat: „Przepraszamy, w tej chwili wszyscy nasi konsultanci prowadzą rozmowy. Prosimy o ponowny kontakt za kilka minut.”
Jeżeli ktoś zadzwoni po godzinach pracy urzędu usłyszy komunikat: „Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do czwartku, w godzinach od siódmej trzydzieści do piętnastej trzydzieści. W piątki oczekujemy na Państwa telefony do godziny czternastej. Prosimy o kontakt w godzinach naszej pracy.”
Wdrożenie nowego systemu w żaden sposób nie modyfikuje działania obecnego. Nadal można można kontaktować się z urzędem wybierając bezpośrednie numery telefonów.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?