I choć nie brakuje krytycznych głosów, wszak to reklama alkoholu i to w dość wyraźnym miejscu, to warto jednak oddać, że malunek ma lokalny charakter, bo nawiązuje do legend związanych z kwidzyńskim zamkiem. Grafika broni się również od strony artystycznej.
Komiksowa grafika traktuje o tunelu, który ma się ponoć znajdować pod zamkiem. Tam z kolei według opowieści kryć się mają Czarna Dama, czyli błogosławiona Dorota, która obiecała czuwać nad zamkiem i duch dzielnego flisaka Kwidyna, 200-letnie korzenie dębu posadzonego przez Napoleona albo widma Wielkich Mistrzów krzyżackich, które chcą się przedostać do zamku w Malborku
"Legenda Północy" ma być pierwszą w historii marki kampania o tak szerokim zasięgu. Komiksy z legendami pojawiły się na zewnętrznych nośnikach w 49 miastach (m.in. na przystankach i ogrodzeniach i billboardach) oraz na drogach dojazdowych do regionu; w prasie, radio - w formie spotów i radiowych słuchowisk, a także w kinach (Multikino, Helios, Cinema City). Opowieści Specjala w komiksowej formie znajdą się na kilkunastu muralach w głównych miastach regionu. Z tą dotyczącą Kwidzyna możecie się zapoznać "na żywo" lub w internecie na stronie poświęconej kampanii (KLIKNIJ)
- Siłą nowej platformy jest zejście do poziomu lokalnego poprzez pokazywanie konsumentom historii związanych z ich regionem, ale też miastem i najbliższą okolicą. To ukłon marki w stronę tego, co sobie cenią: poczucia tożsamości z miejscem urodzenia i zamieszkania - mówi Igor Zajda Brand Manager w Grupie Żywiec, do której należy marka.
Co sądzicie o muralu? Czekamy na Wasze opinie!
Murale na Zaspie w Gdańsku
Obserwuj nas na Twitterze!
Follow https://twitter.com/KwidzynNMBohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?